Intensivkjøring

Intensivkjøring

Intensiv kjøring: LES ALT PÅ DENNE SIDEN

Klasse B:

For intensiv kjøring skriv en e-post til; intensiv@sauda-trafikkskole.no med opplysninger om deg selv (Fult navn, fødselsdato og mobil nr.) og ca hvor mye, og hvor du har øvelseskjørt.

Kjøringen tilpasses hver enkelt elev. Passer for elever som har øvelsekjørt MYE privat, og har mulighet for mengdetrening hjemme i opplæringsperioden.

Opplæringen er lagt opp slik at det alltid er 2 elever med i bilen som bytter på og kjøre, og dere kjører vanligvis 1 dag hver gang dere er i Sauda, så det må påregnes minimum 5 turer til Sauda + Førerprøve. Førerprøven avholdes i Haugesund eller Odda.

Erfaringen viser at for at du skal få best mulig læringsutbytte av opplæringen så anbefales det at du starter opplæringen i god tid før du ønsker førerprøven slik at du kan få nødvendig tid til privat øvelsekjøring imellom hver gang du er i Sauda. Trafikkskolen ønsker gjerne en dialog med foreldre under opplæringen.

Teorien bør være bestått og du bør ha kjørt nærmere 80 timer hjemme før du vurderer dette opplegget.

Sauda Trafikkskole har drevet med denne typen av intensivopplæring siden 2008 og har kunder fra hele strandalandet. Vi merker også økende interesse fra Stavanger, Sandnes, Bryne og Klepp.

Denne typen av intensivkjøring kan ikke samelignes med "intensivkurs" som går sammenhengende over 1 eller 2 uker, det betyr at må regne meg et par uker mellom hver tur til Sauda. Tidsrom mellom hver tur må tilpasses elevens nivå. Opplæringen foregår på hverdager.

Pris på opplæringen:

Regn sammen det som er obligatorisk + antall kjøretimer du trenger for å nå hovedmålet i læreplanen (vil variere fra elev til elev, snitt på ca 25.000,- )

Reserverte timer betales inn på elevens konto på trafikkskolen minimum 5 dager før start. Du vil få tilgang til egen konto med eget kid nummer når du er registrert som elev. Saldo for kjørte timer betales i nettbank samme dag for å unngå fakturagebyr. Resarvasjoner skal være betalt 7 dager før førerprøven.

Førerprøve kan ikke bestilles før teoriprøven er bestått.

Overnatting kan ordnes rimelig på Grand Hotell Sauda

Ta kontakt

Medlem av:

Norges Trafikkskoleforbund-logo

Inneholder bruk som krever aktivt samtykke